torstai 17. toukokuuta 2012

Kuvatarina: Evelynin ulkonäkökiriisi

Tää on eka varsinainen kuvatarina. Kuvien laatu vois kyllä olla parempi, mutta kökkökamera kun on niin en oikein saanut parempiakaan. Yritin kyllä vähä muokata niitä Picasalla. No, nyt siihen "tarinaan".


"Hei kaikki."

"Minulla on asiat huonosti. Tässä oikein kunnon lista niistä."

"Olen huomannut, että vartaloni ei ole hyvä."

"Kaikki muut pullipit, tai siis kaikki muut joilla on obitsut, pystyvät taipumaan kaikenlaisiin asentoihin."

"Minä en pysty edes tähän."

"Katsokaa vaikka."

"Eikä tämäkään asento onnistu"

"Joo...ei."

"Nuo olivat vain muutamia asennoista joihin en pysty. Eikä omistajani ole ainakaan lähiaikoina aikeissa hankkia obitsua minulle. Ärsyttävää!"

 "En pysty vilkuttamaankaan, käsi on väärin päin."

"Käteni ovat tämmöiset tyhmät."

"Muilla pullipeilla on eri asennoissa olevia käsiä, se kai liittyy jotenkin obitsuun. Niillä on kai vaihdettavia käsiä. Ihan epistä!"

 "Lisäksi en pysty pitämään silmiäni kiinni ilman että jättiläinen pitää nappia pohjassa. Tämä hankaloittaa selvästi kuvien ottamista, tai emme pysty ottamaan sellaisia kuvia, joissa minulla on silmät kiinni. En tajua miten jotkut pullipit pystyvät pitämään itse silmiään kiinni."

"Ja sitten tämä tukkani. Tässä kuvassa se ei ehkä näytä ihan niin kauhealta kuin livenä, mutta nämä kiharat ovat nykyään todella sotkuiset. Siksi pidänkin näitä nykyään kiinni ylhäällä."


Joo, ei oo yhtään huono kuva.
"Tälläiset nämä olisi auki. Eli aika sotkuiset.
Ärsyttäviä nämä stock-peruukit!"


"Kyllä ne tosin tässä kuvassa takaa näyttää ihan kivalta."


"Lisäksi olen tympääntynyt tähän hiustyyliin."

"Olen myös tympääntynyt tähän stock-meikkiini. Tämä on niin tylsä ja vaalea."

Ja taas "tosi hyvä" kuva.
"Eikä jättiläinen suostu meikkaamaan minua uudelleen, vaikka olen mankunut vaikka kuinka paljon. Sanoo että viimeksi lopputulos ei ollut kovin hieno niin ei olevinaan osaa tai uskalla, etten vain mene pilalle!"

 "Eikä minulla ole kunnollisia kenkiä. Kaikki nämä ovat liian isoja ja joistakin puuttuu toinen pari. Lisäksi kaikki, omia stock-kenkiäni lukuun ottamatta, ovat jonkun toisen vanhoja."

"Ainoa hyvä asia on, että vaatteita minulla riittää. Niiden tekemiseen jättiläinen on oikein kunnolla inotoutunut, aina on joku uusi nuttu valmistumassa."


"Tässä kaikki vaatteeni."

MINÄ: Älä viitsi valittaa Evelyn. Ei lukijoita kiinnosta kuunnella valitusta. Ihan hyvähän tuo sinun vartalosi on kaiken kaikkiaan, vaikka onkin jähmeä, aikä sitä oikein saa kaikkiin asentoihin ja nivelet natisevat. Niille silmä- ja käsijutulle ja ei oikein voi mitään.
   Kenkiä voin sinulle ostaa kunhan löydän sopivia tai voin tilata kunhan löydän hienot ja sopivan hintaiset. Voin minä vielä kokeilla meikata sinut, vaikka ei niistä meikeistä vesiväreillä varmaan tule mitkään kovin hienot.
    Niin sanottuihin hiusongelmiisi on tulossa ratkaisu. En vain tiedä miten kauan niillä peruukeilla kestää tulla. Tilasin ne jo kai kaksi viikkoa sitten Etsystä. Ja hienot peruukit onkin."

"JEE! Oletpa sinä kiltillä päällä, tai no ethän sinä ikinä ole ilkeä minulle."

MINÄ: Joo, mutta sitten kun ne peruukit tulee, on edessä kivulias toimenpide...."

"Iiik!"

 To be continued...

 EXTRA: Evelyn juo Angry birds limpparia, joka muuten on tosi namia mutta aika kallista.

2 kommenttia:

  1. :D Hyvä kuvatarina :P Toivottavasti niissä peruukeissa ei kestä enää kauheen kauan. Silmät saa muuten pysymään kiinni jos laitat sinne sen tapin yläpuolelle silleen jännästi hammastikun tai jonkun muun samanlaisen ;D Mulla se toimii ainaki Sabrinan kanssa :P
    http://pullipsaras.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, kiitti neuvosta. Olen jo kauan yrittänyt kysellä neuvoa joiltakin tyypeiltä.

      Poista