maanantai 23. heinäkuuta 2012

Evelyn enkelten kaupungissa


Päätinpä nyt vihdoin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä valmiiksi tämän musashootin joka on ollut vaikka kuinka monta viikkoa bloggeriin lataamista vaille valmis.
Musiikki soimaan, kiitos, se on olennainen osa shoottia

Mun sydän on tehty vanhasta aaltopahvista

Se meinaa aina kaatua kun sä kosketat

Mä yritän rakastaa kuin olisin Jumala

Mutta olen niin heikko ja välillä vinossa


Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa

Enkelten kaupunki

Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa

Enkelten kaupunki

Jäätelökioskin

takana olen piilossa sua

Mun talossa asuu aina yksinäinen prinsessa

Se etsii jostain kotia ja kultaista taivasta

Tää kuulostaa hölmältä mutta sanon sen kuitenkin

Mä uskon että satuja on olemassa oikeesti

Tänään on sinun päiväsi täällä loistaa


Enkelten kaupunki

Tänään on sinnun päiväsi täällä loistaa

Mun sydäntä kosketit

Takana kioskin vahingossa mä suutelin sua



 Ja vielä muutamia kuvia enkeliteemaan liittyen:






 "Kiitos katselusta, kommentit kelpaavat ;)"

6 kommenttia:

  1. Voooi, tää oli tosi sulonen shootti. :3 Musa sopi hyvin ja sanat myös. ^^
    Oli kyllä ihania kuvia! <3

    VastaaPoista
  2. Oho, oon joskus ite tehnyt samasta biisistä musashootin :3 rakastan tota biisiä <3<3 kuvatkin olivat kivoja, ja niissä oli ihana tunnelma n___n joissain kohdissa otit sanat ehkä vähän liian kirjaimellisesti kuviin, mut ei se mitään. Kokonaisuudessaan hyvä postaus :)

    VastaaPoista
  3. Naaws! Ihana shootti!
    Ja musakin on ihana.. n__n

    VastaaPoista
  4. Rakastan tätä, tää oli jotenkin niin ihanan rauhallinen.. emt.. Xqq

    VastaaPoista