keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Päivän kolmas

Laitanpa vielä nämä muutamat kuvat ennen kuin suljen koneen. Tänään olikin kolmen postauksen päivä, tosin Evelynitön päivä (paitsi ne bannerivaihtoehtokuvat)

 Vili asetuu mukavasti lattialle laukkuni päälle.Sopivasti olin laittanut sen lattialle pakkaamista varten.
 Vieläpä musta laukku, ihanasti karvanen on nyt.

Lakkasin tuossa joutessani kynnet pitkästä aikaa

Vähä sotkuset kyllä tuli noista pilkuista. Mutta kerrankin kameran lähikuva-toiminto toimi!

Olen ihan ihastunut tuohon laukkuuni. Löysin sen kirpparilta joskus talvella, oli vaan pari euroo.

Siinä on tommonen vetoketjukukka

Vilillä on sekopääilme

Minulla on joku pakkomielle näihin kamee-koruihin, niitä minulla on nyt kuusi, yksi puuttuu kuvasta kun se on samanlainen kuin tuo pienin. Uusimman näistä ostin maanantaina kun oli puoleen hintaan, se on tuo toisiksi isoin. Olen pyrkinyt välttämään jo jonkin aikaa kaulakorujen ostoa sillä minulla on niiä miljoonittain, mutta ain kun löytää jonkun ihanan niin ei voi estää itseään ostamasta.

Tämä oli nyt tämmönen aika turha postaus, joka ei kiinnosta ketään. Nyt pitäis laittaa kamat kasaan kaverin luo lähtöä varten. Menen sinne linja-autolla, pitää ottaa kunnolla matkalukemista.

1 kommentti: