sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Musashootti: Yummy yummy yummy

Musa päälle, oleellinen osa shoottia

Evelynillä herkkuna ei ihan ötököitä.


Yummy, yummy, yummy on ne ötökät herkut nannaa

Niistä nautii herkkusuu


Ötököistä herkuista nautin niitä kun vain saan, pois jäänyt kaikki muu

Uu, niitä haistan, uu niitä maistan, uu niihin rakastuuuu

Aivan, niitä kun maistan, uuu se on maku uus

Yummy, yummy, yummy on ne ötökät herkut nannaa, vaikka toisia kuvottaa

Jos usko et sä, maista, niitä on monenlaista

Enkä tiedä mä parempaa

Suustani sisään, saatava lisää, saatava maku uuuus

Nälkä on suuri, siksipä juuri maljan mä vielä juon

Yummy, yummy, yummy on ne ötökät herkut nannaa, niitä tahdon mä aina vaan

Näitä en mä jätä, syötävä on tätä

Mä taivaasta mannan saan

Niitä kun haistan, niitä kun maistan, uu niihin rakastuuuu

Suustani sisään, saatava lisää, saatava maku-

Lemumuffiniiii!?

Siinäpä se. Mitäs piditte?
Ihan sattumalta muuten keksin tuon monta viikkoo sitten ottamiini kuviin sopivan Timon ja Pumba-kappaleen tähän.

6 kommenttia:

  1. Hauska shootti♥;D Evelyn on ihanaa!:)

    VastaaPoista
  2. Repesin alussa, mutta sitten rauhotuin. Hauska!

    pullip-ja höpinäblogini: http://kapymetsa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Oookko tehny ite noi virkatut muffinit?
    Mahtava shootti! xD

    VastaaPoista
  4. Tosi hieno shootti :D Ja noi virkatut muffinitki on ihania<3 Ite jos yritän tollasia virkata, ni ne epäonnistuu aika usein x__x




    nukkeblogini: mypullipscutelife.blogspot.fi

    VastaaPoista