maanantai 9. huhtikuuta 2012

Pupuja


Easter La Femme Blinkie

Thumb2_large

Easter Greetings Blinkie
Olin pienenä aikamoinen pehmolelufriikki. Minulla on niitä miljoonittain. Tässä  pääsiäisen kunniaksi kaikki löytämäni pupupehmoleluni.

Evelyn pääsiäistunnelimissa, osa 2
 Evelyn ja pupukaverit
Evelynille on kasvanut pupunkorvat ja käpälät



Pikkupuput

Kanikamu

Tässä mun joskus virkkaamia pupu ja tipu amigurumeja


Mulla oli joku aika sitten kauhee virkkausinnostus ja virkkasin kauheesti amigurumeja sun muuta
Tässä suurin osa virkkaamistani amigurumeista sun muista. Siellon erilaisten hahmojen, kuten Angry Birdsien, lisäksi leivoksia, kukkia ja pari kukkaroo. Paljo oon antanu myös erilaisia virkattuja hahmoja lahjaksi.

No,Hyvää pääsiäistä!
(Joka tosin jo meni ennen kuin ehdin julkaista tämän)

1 kommentti:

  1. Vähä noi amigurumit on söpöjä ♥_♥ Tahtoaa >3<

    Mun fiksu kommentti^^

    http://pullipsaras.blogspot.com/

    VastaaPoista