sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Päättäjäiset

Eilen tietysti oli siis ne päättäjäiset. Tässä sitten niitä lupailemiani kuvia eiliseltä.

Mitä kaikkea tarvitaan juhlalookin tekemiseen...
Tässä kampauskuvia. Kaks ekaa riviä perjantain harjotuskampauksia ja alimmalla rivillä lopullinen kampaus ja jonkinlainen kuva meikistäni vaikka siitä ei kyllä mitään meikkiä erota. Ei noista kuvista kauheasti selvää ota niistä kampauksistakaan mutta jotain kuitenkin. Kaikki kampaukset äidin tekemiä.

Kaverille tekemäni kortti, kun se lähtee muualle opiskelemaan. 
Kaks muuta kaveriani jää mun kanssa samaan lukioon.

Ennen juhlan alkua kaikille meille peruskoulun päättäville 
kiinnitettiin tämmöset ihanat ruusut rinnuksiin

Stipendejä ym. saanut jättisilmäkansa. 
Minä olen tuossa rivissä koska sain taloustietokilpailun toisen palkinnon.

Meidän luokalla on outoa porukkaa. Kaikilla oli tosi ihania mekkoja ja pojat oli komeita puku päällä.
Ohoh! Mulle on näköjään kasvanu viikset.

Kenkulani, heh.

Päättötodistukseni ja kunniakirja taloustietokilpailusta.

Palkintona oli tommoset jännät kaiuttimet.


Eilen saamani ruusut

Kotona ei tänään erityisemmin juhlistettu koulun loppumista. Eilen tilattiin pizzat sen kunniaks.
 Iskä oli töissä joten oltiin kolmestaan. Oltiin muuten ekaa kertaa mökillä yötä tänä vuonna.
Mutta minulla ei loma ala vielä. Ens ja sitä seuraava viikko on nimittäin kesätöitä kirjastossa, kuten aiemmin jo mainitsin. Noo, kyllä ne nopeesti menee. Ainoastaan veljellä alkoi jo kesäloma.
purkka<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti