perjantai 2. marraskuuta 2012

The angel and the devil


Tämä ei nyt ole varsinaisesti ole niin kauheen halloween-aiheinen, mutta tunnelma toivottavasti on. 

Tässä shoottiin sopivaa kappale, voitte laittaa soimaan.



The angel, holy angel






The evil, demon of darkness and fear, friend of the seven devils.


"Yes, now..."


"It's done"


"What I want the most..."


"The power..."


"..comes when I get a feather of an holy angel."



"Hehe..."


" Yes..."


"Only one feather..."


"And I'll have it."


"The angel is dead"


"And I will have the power!"


"Now..."


"I will get it"



"Finally!"



"The evil, hear me. I have it now. The holy feather of an angel is mine. So give me my full power!"


"It's mine. The power is mine!"


2 kommenttia:

  1. huiii kun oli karmiva owo hieno shootti :3

    VastaaPoista
  2. ihana shootti<3<3 oli tosi sulonen jos nyt niin voi sanoa...ehkä pikemminkin karmaiseva;DDmutta joo iha kumminkin<3

    VastaaPoista